یک بنده خدا

رامین نظامی خواه

یک بنده خدا

رامین نظامی خواه

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

دشنام

سکوت سخت است و کشنده. و سخت تر از سکوت، زبان به سخن گشودن

دوستان دشنام مان فرموده اند؛ گله ای نیست چه آنکه این حکم روزگار است: ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند تا پرونده گناهان کرده و ناکرده سنگین تر شوند.

فرقی نمی کند چه برایم نوشته دوست
دشنام داده است، ولی "دستخط" اوست
--------------------
کنون اگرچه کویرم هنوز در سر من
صدای پر زدن مرغ های دریایی ست
-------------------
من آسمان پر از ابرهای دلگیرم

اگر تو دلخوری از من، من از خودم سیرم

من آن طبیب زمینگیر زار و بیمارم

که هر چه زهر به خود می دهم، نمی میرم

...

درخت سوخته ای در کنار رودم من

اگر تو دلخوری از من، من از خودم سیرم

  • ۹۵/۰۵/۲۷
  • رامین نظامی خواه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">