یک بنده خدا

رامین نظامی خواه

یک بنده خدا

رامین نظامی خواه

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۱
اینجا تمام شاعره ها شعرشان شده: / "اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است"
این هم بهانه ای است; کمی صدق می کند/ اینجا همه اراده ی شان بد نوشتن است

تا اینجایش را که پیامکی نوشتی بود و از توی رختخواب ارسال شد را خوانید. حالا که بی خوابی زده به کله مان و دوباره نشته ایم پشت سیستم این را هم بخوانید که همین دو بیت بی قافیه را برای رفیق گرمابه و گلستان مان هم پیامک کردم صرفا جهت اطلاع از شعربافی های گاه و بیگاه برادرتان.

نقیضه را که حتما خودتان بهتر از من می دانید چیست. ابیاتی که جوانی جویای نام در رد شعر شاعری به معنی کلمه، شاعر، می بافد تا ابراز وجودی کرده باشد.

توی حال این روزهای صفری بعد از شنیدن مصرع اول ترانه تیتراژ آخر سریالی که فکر کنم اسمش شکسته دل است و این روزها روی آنتن؛ نقیضه ای بافته ام برای فراموش کردن نقیصه های داخلی خودم. حتی اگر فراموشی موقتی بوده باشد.
عنوان پست را هم که خودتان حتما گرفته اید داستنش چیست. ادای همین ژیگول بازی های از ما بهترون را در آورده ام که می نویسیند من و فلان؛ یهویی.
اینجا هم نوشتم اش نقیصه بی قافیه ام را؛ که اگر به بهانه خواندن این پست هم که شده سراغی مجازی از من بگیرید و دعایی حقیقی کنید برای بهتر شدن حال نزار ما؛ شاید نفستان سبب ساز شد.

بعد بعدتر نوشت: قالب اینجا را هم عوض کردم که قشنگ دستتان بیاید چقدر حالم بد بوده.

نظرات (۵)

  • رامین نظامی خواه
  • این هم پاسخ رفیق گرامه و گلستان ما به پیامک صرفا جهت اطلاعی:
    شعرتان مستدام باید
    اینجا هوا برای نفس کشیدنت کم است / شاید هم اینجا اراده برای گل و بلبل نوشتن است.
    نقیضه بد وزن ولی با محتوایی نوشته اند برای نقیضه ما انصافا هم.
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    اینقدر نقیضه در عریضه شد نفهمیدیم چ خبره !!!
    ی بیتم من بنویسم؟
    اینجا برای هیچ چیز هوا کم نیست
    اینجا برای آمدنش فقط آدم کم است
    یادمه ک ی اهل دلی میگفت میخوام نامه بنویسم ب امام زمان بگم 313 نفر از زمین جور نشد ببین از اوون دنیا میتونی جور کنی؟؟

    اگه مراد التماس دعا باشه ..ک چشم دعا میکنیم دیگه نقیضه و عریضه نمیخواد
    اگر هم چیز دیگری باشد حقیر را ببخشید
    ** *** **** *** ***** ** **** ******

    پاسخ:
    زبان ما الکن است و گرنه ما هم چیزی نمی خواستیم بگوییم جز همانی که شما روشنش کرده اید.
    اولش یهویی بود. بعدا مراد دار شد و مراد شد التماس
    گفته اند برای اینکه خدا چیزی به ما بدهد باید از بان دیگران دعا کنیم یعنی برای دیگران دعا کنیم تا خدا در حق خودمان هم مسجتابش کند
    عاقبت بخیر باشید ان شا الله

    صحبت از کرب و بلا شد
    صحبت از خون خدا شد
    عاقلا برید ته صف
    نوبت دیوونه ها شد
    ممنونم
  • حامد موفق بهروزی
  • سلام

    اخوی خیلی وقتا احساس میکنم اصلا نمیشناسمت یعنی حتی زمانی که باهم بیشتر در ارتباط بودیم هم این احساس رو داشتم.

    خدا به خیر کنه بذار یه دور دیگه بخونم ببینم چیزی از مطلبت میفهمم که در مورد این مطلب برات پیام بذارم یا نه

    به قول بعضی ها الان بنده در حالت دونقطه خط هستم

  • حامد موفق بهروزی
  • فقط میتونم بگم خیلی معنوی نوشتی طوری که من بعد از چند بار خوندن بازم ذهن نویسندش رو نمیفهمم

    ارادت داریم بدجور

    یا حق

    پاسخ:
    سلام علیکم حاج آقا
    دیگه چوب کاری می فرمایید
    بزرگوارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی